logo
wiedza troska bezpieczeństwo

Klauzula Informacyjna "Reklamacje"

Zweryfikuj jakość swoich programów ubezpieczeniowych!

Skontaktuj się z szefem działu audytu – audyt@wtb.com.pl

PRAWO DO REKLAMACJI

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia wniosku do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy sporu pomiędzy Klientem a podmiotem rynku finansowego (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, www.rf.gov.pl)
  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  3. Reklamacje można zgłosić w następujący sposób:
    • pisemnie na adres siedziby Kancelarii Brokerskiej WTB Sp. z o.o. ul. Towarowa 1, 64-115 Leszno
    • osobiście w siedzibie Kancelarii Brokerskiej WTB Sp. z o.o.
    • drogą elektroniczną, wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez powołaną w tym celu komórkę organizacyjną
  5. Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania
  6. W szczególnie skomplikowanych przypadkach Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania.

INFORMACJA O CHARAKTERZE OTRZYMYWANEGO WYNAGRODZENIA

Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Zakładu Ubezpieczeń w postaci prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej.

Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. 
tel. 65 529 90 90, 529 66 90
tel. kom. 606 11 88 00

wtb@wtb.com.pl

a